پاکستان میں نظام کون بدلے گاَیہ پہلی مرغی یا انڈہ والی بحث ہے ؛سینئر صحافی مجیب الرحمن شامی کی نیوجرسی میں کمیونٹی کی اہم شخصیات سے گپ شپ

 

نیویارک (پاکستانی نیوزپیپر) پاکستان میں نظام کون بدلے گاَیہ پہلی مرغی یا انڈہ والی بحث ہے۔ یہ بات پاکستان کے سینئر صحافی مجیب الرحمن شامی نے نیوجرسی میں ایک تقریب کے بعد کمیونٹی کی اہم شخصیات سے غیر رسمی گپ شپ کے دوران کہی۔ مجیب الرحمان شامی جو کہ ان دنوں امریکہ کے دو ہفتے کے دورے پر ہیں ، کے اردگرد تقریب میں شریک کمیونٹی کی اہم شخصیات جمع ہو گئیں اور سب کا ایک ہی سوال تھا کہ پاکستان ،پاکستان کے لیڈروں اور جماعتوں کا سیاسی مستقبل کیا ہے ؟اس سوال کہ نیاپاکستان کون بنائے گا اور نظام کو کون بدلے گا؟کے جواب میں انہوں نے کہا کہ یہ تو پہلے انڈہ یا مرغی والی بحث ہے ۔

 

عمران خان کے مستقبل کے حوالے سے ایک سوال کے جواب میں انہوں نے معنی خیز انداز میں مسکراتے ہوئے شرکاء کی جانب متوجہ ہوتے ہوئے کہا کہ یہاں جو تحریک انصاف کے سپورٹرز ہیں، ان کے لئے جواب یہ ہے کہ عمران خان چھا گئے ہیں اور آرہے ہیں اور مسلم لیگ (ن) والے کے لئے جواب ہے کہ خان صاحب کے لئے ہار تسلیم نہیں کی جا رہئ ۔

 

 

مجیب الرحمان شامی نے پیپلز پارٹی کے مستقبل کے بوارے میں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ ان کا تو کوئی خاص مستقبل نظر نہیں آرہا۔

مجیب الرحمان شامی نیویارک میں چند روز قیام کے بعد بوسٹن روانہ ہو گئے ہیں جہاں وہ دو ہفتے قیام کے بعد نیویارک واپس آئیں گے۔

تاریخ اشاعت : 2014-06-30 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock