نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی سلور جوبلی ، نیویارک میں پروقار تقریب

 

نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی سلور جوبلی ، نیویارک میں پروقار تقریب


شاہد حمید خان کے زیر اہتمام اور PAYSکے تعاون سے ہونیوالی تقریب میں قونصل جنرل راجہ علی اعجا ز سمیت پاکستانی کمیونٹی اور مقامی اہم امریکی شخصیات کی شرکت


نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کا آغاز 1992سے ہوا اور الحمداللہ 25سالوںمیں پاکستان اور اب امریکہ میں قوم اور کمیونٹی کی خدمات میں ہر ممکن اقدام کررہے ہیں ، شاہد حمید

نیویارک (خصوصی رپورٹ) پاکستانی امریکن کمیونٹی بروکلین ، نیویارک کی معروف سماجی شخصیت شاہد حمید خان کے زیر اہتمام یہاں نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کے خدمت خلق کے 25سال مکمل ہونے پر سلور جوبلی تقریب منعقد کی گئی ۔ پاکستانی امریکن یوتھ سوسائٹی PAYSکے دفتر میں منعقدہ اس بڑ ی تقریب میں قونصل جنرل راجہ علی اعجاز، اسمبلی ڈسٹرکٹ 47کا ڈسٹرکٹ لیڈر اور کمپٹرولر آفس کے ڈائریکٹر برائے بروکلین جوش پئیر، امیدوار سول کورٹ جج ایلینا بیرن، امیدوار کونسل ویمن پیا ، PALSکے پریذیڈنٹ سارجنٹ زاہد محمود، سارجنٹ ضیغم عباس،نیویارک آگزلری پولیس میں 25سال سے خدمات انجام دینے والے پاکستانی امریکن ناصر سلیم، PAYSکے ڈائریکٹر کاشف حسین ، سعدئیہ تقی ، پیس یونیورسٹی کی پروفیسر تاشا ڈاربس، نیپالی امریکن کمیونٹی کی بشنو، صدف ایاز سمیت مختلف کمیونٹیز کی اہم شخصیات اور ارکان نے بڑی تعداد میں شرکت کی ۔ رانا اخلاق نے تلاوت قران مجید اور نعت شریف پڑھنے کی سعادت حاصل کی ۔شاہد حمید خان جو کہ نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کے بانی اور ایگزیکٹو ڈائریکٹر بھی ہیں ، نے خطاب کرتے ہوئے تقریب کے شرکاءکو نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی تاریخ بتائی ۔ انہوں نے کہا کہ نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کے پلیٹ فارم سے ہم نے 1992لاہور میں خدمت کا ایک سفر شروع کیا ۔ امریکہ منتقل ہونے کے بعد بھی میں نے اسی پلیٹ فارم سے اس سفر کو جاری رکھا۔نیویارک میں پاکستانی امریکن کمیونٹی کو ان کے حقوق کے ساتھ ساتھ کمیونٹی میں اردو زبان کی ترویج و ترقی میں ہر ممکن کردار ادا کیا ۔ اس سلسلے میں سمر کیمپ کے ساتھ ساتھ اردو ورکشاپ منعقدکیں ، امریکی سٹیزن شپ کے امتحان کی تیاری کے سلسلے میں فری کلاسیں منعقد کیں ۔ شاہد حمید نے مزید کہا کہ امریکہ مواقع کی سرزمین ہے ۔

 

 

نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان اس وقت امریکہ میں نیویارک یونیورسٹی ، پیس یونیورسٹی، کیلی فورنیا یونیورسٹی سمیت مختلف تعلیمی و سوشل اداروں کے ساتھ ملکر کام کررہی ہے اور ہمارا اولین مقصد کمیونٹی کومستحکم اور مضبوط بنانا ہے تاکہ وہ مواقع کی سرزمین امریکہ میں کسی سے پیچھے نہ رہیں ۔


شاہد حمید خان نے مزید کہا کہ ہم پاکستان میں سماجی شعبے میں خدمت خلق کا کام کررہے ہیں ۔ اندرون سندھ میں پینے کے صاف پانی سمیت دیگر منصوبوں پر کام جاری ہے ۔ سکھر میں مستحق طلباءکے لئے پرائمری سکول قائم کررہے ہیں ۔ انہوں نے کمیونٹی ارکان سے کہا کہ وہ نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان اور الائنس فار پاکستان اینڈ اردو سٹڈیز کے پلیٹ فارم پر ان کے ساتھ ملکر خدمت خلق اور کمیونٹی کی خدمت کے کام میں ساتھ دیں ۔


قونصل جنرل راجہ علی اعجاز نے شاہد حمید خان کو نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی سلور جوبلی پر مبارکباد دیتے ہوئے کمیونٹی سے کہا کہ آپ لوگ امریکہ میں آکر بس گئے ہیں ۔ پاکستان کی طرح یہ بھی آپ کا وطن ہے ۔ آپ خود کو پاکستانی امریکن کی بجائے امریکن پاکستانی کہیں کیونکہ آپ یہاں رہتے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ آپ جب اپنا ممتاز مقام بنائیں گے تو آپ کی مادر وطن پاکستان اور اس حوالے سے آپ کی پہچان سے خود لوگ آگاہ ہو جائیں گے۔انہوںنے کہا کہ تعلیم پر بھرپور توجہ دیں ۔ امریکی نظام کا حصہ بنیںاور ایک دوسرے کی آگے بڑھنے میں مدد کریں۔


تقریب میں نیویارک پولیس ڈیپارٹمنٹ میں پہلے آگزیلری پولیس آفیسر ناصر سلیم کی آگزیلری پولیس میں 25سال اور سلور جوبلی مکمل ہونے پر انہیں مبارکبا دی گئی ، ناصر سلیم نے اپنے 25سالوںکی خدمات اور کردار کا ذکر کرتے ہوئے جذباتی ہو گئے اور فرط جذبات کی وجہ سے آبدیدہ ہو گئے ۔ انہوں نے کہا کہ میں ہر اس شخص کا مشکور ہوں کہ جنہوں نے میرا کیرئیر میں ساتھ دیا۔


تقریب سے خطاب کے دوران جوش پئیر، امیدوار سول کورٹ جج ایلینا بیرن، امیدوار کونسل ویمن پیا ، PALSکے پریذیڈنٹ سارجنٹ زاہد محمود، سارجنٹ ضیغم عباس، PAYSکے ڈائریکٹر کاشف حسین ، سعدئیہ تقی ، پیس یونیورسٹی کی پروفیسر تاشا ڈاربس، نیپالی امریکن کمیونٹی کی بشنو، صدف ایازنے بھی شاہد حمید خان کو نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی سلور جوبلی پر مبارکباد دی اور کہا کہ کمیونٹی کی ترقی کے لئے ایسی تنظیموں کا کردار بہت اہم ہے ۔ سب کو ان کا ساتھ دینا چاہئیے ۔
تقریب میں نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی جانب سے کمیونٹی کی مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والی اہم شخصیات اور ارکان ارشد اعوان، امین غنی ، کاشف حسین ، تسنیم شہزاد، انیلہ ،شازیہ خان ، رانا اخلاق، صبا اسماعیل،رومانہ ، نوشین ، حسیبہ حق، سارجنٹ زاہد محمود، سارجنٹ ضیغم عباس،روحی چوہدری ، آگزلری پولیس ناصر سلیم ،بشنو،کرسٹوفر مولے،ایرک ، جیمز سپرئین، ولیم شہزادکو ان کی خدمات کے اعتراف کے طور پر تعریفی اسناد، سائٹیشن پیش کی گئیں ۔ یہ اسنادا ور سائٹیشن پبلک ایڈوکیٹ نیویارک سٹی ، بروکلین بورو پریذیڈنٹ ، نیویارک سٹی کمپٹرولر، نیویارک سٹیٹ اسمبلی کے ارکان ، نیویارک سٹی کونسل ارکان کی جانب سے جاری کی گئیں ۔


آخر میں شرکاءکے اعزاز میں ظہرانہ دیا گیا

تاریخ اشاعت : 2017-07-20 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں
SiteLock