گرینڈ روز ویلٹ بال روم یانکرز میں ،ARYڈیجیٹل کے زیر اہتمام فلم پنجاب نہیں جاونگی کی لانچ پارٹی ، مہوش حیات کی پہلی انتڑنیشنل میوزیکل پرفارمنس

 

نیویارک (خصوصی رپورٹ) گرینڈ روز ویلٹ بال روم یانکرز میں گذش ARYڈیجیٹل نارتھ امریکہ کے زیر اہتمام فلم سٹار مہوش حیات کی بطور گلوکار پہلی انٹرنیشنل پرفارمنس اور لائیو ان کنسرٹ منعقد ہوا ۔ مہوش حیات کا نیویارک میںبطور گلوکارہ ہونیوالا یہ پہلا شو ان کی اے آر وائی فلمز کے زیر انتظام عید پر ریلیز ہونیوالی فلم ”پنجاب نہیں جاو¿ں گی“ کے سلسلے میں منعقد کی گئی۔ اس موقع پرمہوش حیات گائیکی کا جادو جگا کر اپنی فلم کے حوالے سے منعقدہ تقریب میں شرکاءکو خوشگوار سرپرائز دیا دیا اور حاضرین سے خوب داد حاصل کی۔شو میں مہوش حیات کے ساتھ ان کے بھائی ذیشان حیات اور بہن افشین حیات نے بھی اپنے فن کا مظاہر کیا ۔ واضح رہے کہ ان کی ریلیز ہونیوالی فلم میں ہمایوں سعید اور اروا سمیت پاکستان کے نامور فنکاروں نے بھی اپنے فن کا مظاہرہ کیا ہے ۔
تقریب میں فلم پنجاب نہیں جاو¿ں گی ،کا ٹریلر اور گانے بھی دکھائے گئے جسے شرکاءکی جانب سے پسند کیا گیا ۔ شرکاءکی جانب سے مہوش حیات اور اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے پریذیڈنٹ اور فاو¿نڈر سلمان اقبال کو مبارکباد دی گئی۔
تقریب میں نیویارک میں پاکستانی قونصل جنرل راجہ علی اعجاز سمیت کمیونٹی کی مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والی اہم شخصیات اور کمیونٹی ارکان نے شرکت کی ۔اے آر وائی ڈیجیٹل نارتھ امریکہ کے چیف ایگزیکٹو آصف جمال نے تقریب کے اہتمام میں خصوصی کردار ادا کیا جبکہ گرینڈ روز ویلٹ بال روم یانکرز کے احمد جان کی جانب سے خصوصی تعاون کیا گیا ۔
تقریب سے خطاب کرتے ہوئے آصف جمال نے کہا کہ اے آر وائی امریکہ میں پاکستانی کلچر کو فلم اور ٹی وی پروگرامز کے ذریعے فروغ دینے میں اپنا کلیدی کردار ادا کر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پنجاب نہیں جاو¿ں گی ، اے آر وائی فلمز کی امریکہ میں ریلیز ہونیوالی 5ویں فلم ہے۔انہوں نے کہا کہ کمیونٹی اے آر وائی کی ان کوششوں کو سپورٹ کرے تاکہ امریکہ میں ہم اپنے کلچر اور فلمز کو پروموٹ کرکے کمیونٹی کو بہتر سے بہترین تفریح اور انٹرٹینمنٹ فراہم کریں ۔اس سے پہلے اے آر وائی فلمز کی جانب سے امریکہ میں جلیبی ، جوانی پھر نہیں آنے ، لاہور سے آگے ،دوبارہ پھر سے ریلیز کی گئیں ۔
قونصل جنرل راجہ علی اعجاز نے کہا کہ ہماری ثقافت ہماری شناخت کا اہم حصہ ہے ۔ہمیں ہر اس کوشش کو سراہنا چاہئیے کہ جس سے ثقافت کو فروغ حاصل ہو ۔ انہوں نے مہوش حیات اور اے آر وائی فلمز کی کاوشوں کو بھی سراہا ا ور فلمکی کامیابی کے لئے پرخلوص تمناو¿ں کا اظہار کیا۔
٭٭

 

 

تاریخ اشاعت : 2017-08-09 00:00:00
مقبول ترین خبریں
امیگریشن خبریں

SiteLock